12e mars

heeeello! vet att jag suger på att skriva även fast jag skrev förut att jag skulle börja blogga mer. Men whatever, hade lite sovmorgon så började 20 över nio. Mötte Winta i porten och hade sällskap, hihi min söta granne =) Men dagen har sett ut såhär: matte, svenska, idrott och språk. Najsnajs med kort dag ju! Hade prov i spanskan, hade inte ens haft några böcker hemma under hela veckan så fick läsa på lite direkt innan lektionen. Haha men det gick rätt bra ändå. Åh på idrotten brände jag mig, ja ni vet fick sånt där brännmärke? Vilken jävla sjuk idiot säger att man ska slänga sig på en madrass och det laget som kommer först till väggen vinner? Helt seriöst sjuk idé tur att det bara var en vikarie men det var fanimej askul. Haha jag sprang och dog av garv, kan tänka mig hur det kan ha sett ut.. Men när miranda och jag slängde oss fick vi båda brännmärken på båda armbågarna så vi gick iväg och försökte dämpa smärtan.. Haha har fortfarande ont men aja. Nu ska jag göra lite annat, det vill säga ingenting alls men shadå!


Kommentarer
Lina

Fin du är SISTER :D

2010-03-12 @ 21:25:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!