16e mars

och fyra dagar kvar till min bästavän fyller år :D hihi riktigt najs, inte så långt kvar tills jag heller fyller år ju. En vecka efter henne! Men ah, orkar egentligen inte berätta så mkt om dagen. Fick d.a.m.p på grabbar i nian för de tog min nyckel, jävla motherfuckers! hahah men sen löste det sig när becca gav mig en träpinne från NO:n som jag tänkte slå dom med. Det hela började med att erik emo i min klass tog min nyckel och slängde den i en papperskorg? Seriöst det är lika äckligt som han är..! Fybläusch säger jag bara. Började skrika i korridoren och drog därifrån en stund. Men ah, jag är för bra så han tog upp den igen haha. Sen kom några i nian och tog den men ahhh. slutade halv fyra och lägger bara upp en video nu från igår när vi var ute på rasten.. hehe, jag, elin, becca, sewas, eric och alex. Söta vi är + jag som har den rosa hoodtröjan och håret i bulle, som sagt min chilloutfit haha..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!