23e mars

hola amigos! hahah, idag började jag åtta som vanligt. Hade inget sällskap imorse ti skolan, AStrist haha men påvägen hem fick jag iaf med mig Winta. hihi söta grannen! Ah och skoldagen har varit helt OK fast elin och rebecca är sjuka.. buhu men ni får ta och krya på er! Sen hade vi vanliga lektioner, jag skippade spanskan och pluggade inför no-provet med miranda ist. Haha vi hade det idag, gick väl sådär men whatever. Vi hade idrott också som jag inte var med på, fick ist lära oss livräddning som jag fick lära mig förra veckan eftersom jag inte var med då heller. Höhö men idag var jag faktiskt förkyld. Fick visa de andra hur man skulle göra med livräddning och sånt.. Jaja, ska göra lite annat nu c-ya bitches

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!