24 mars

heeeello! om tre dagar fyller jag år.. wehoooo! hehe hoppas man får det man önskat sig då, alltså typ 3 saker och resten caaaaash. Jaja, idag var jag i skolan och gick på alla lektioner tilloch med den sista som jag typ inte ens behöver eller har bara gjort det 2 gånger förut hehe.. men jaja alla lektioner är inte viktiga! Så hade sällskap hem med favoriterna och snackade lite om en sak som händer näst nästa helg. Yeeeah! party all the night, right? men efter skolan åkte jag direkt till Farsta, mötte Natta en stund och sen hem, gick ut på en lååång promenad med Malin och köpte sedan godis. höhö gott sitter och smaskar på det nu :) Ska göra lite annat, borde egentligen plugga men har jag ens några böcker eller läxor hemma? NO. Men orkar seriöst inte bry mig om skolan just nu (ikväll), även fast jag ska bli mäklare när jag blir stor öhm säger bara lycka till gullunge! F*ck


brunt eller ljust hår? hmm..


Kommentarer
Anonym

hot mama

2010-03-25 @ 19:06:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!