Är hos systerN

japp och vi har ätit lite gott och snart ska jag äta lite tårta som blev över när vi firade mig. Yeah haha känner mig faktiskt äldre, konstigt nog. Men ah, hoppas att det här året blir hur bra som helst, och snacka om allt jag har planerat med brudsen att göra... hihih eller redan gör :o nejfy ska inte vara klantig nu och avslöja en del. Kommer tyvärr inte skriva om "secrets" här på bloggen, absolut inte de största. Men jaja, har redan påbörjat mitt år som 14 med att färga håret ljusare. Och ska färga tills jag får den blonda färgen jag vill ha, hehe det vill säga om jag lyckas. Det var allt för mig, nu vet ni lite mer. Aja slaggar här inatt, tur att man har en sådan sockertös till syster =) Kisses


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!