back on track in thaaa school


ohmygosh.. saaaaknar värmen! Spanien 09.. <3
Igår var ju jag och marie i Farsta och köpte två saker, en kofta typ och hårinpackning. Nu jävlar ska mitt hår bli bra igen! Haha iaf idag vaknade vid sex imorse och fixade mig lite sen började jag klockan åtta. Min skoldag har sett ut såhär ungefär: Språk, Sv, So, No (Läraren skickade ut oss för att vi skrattade så gick ut med becca och grabbarna för att fjanta av oss typ? haha), lunch (fast jag och becca skippade det pga äcklig mat och gick och köpte winerbröd ist eller om det stavas så?) Haha sen hade vi Engelska sista timmen. En kort dag och det gillar vi! Slutade 20 över två och hade sällskap med winta och några hem. Åhh jag har seriöst D-A-M-P! När ska all snö försvinna? Får väl hoppas på att inget mer kommer nu.. då gör jag som jag och winta har sagt, HOPPAR FRÅN ETT FÖNSTER! Hahah nä driver vissa personers liv skulle ju försvinna då utan mig buhu..

Kommentarer
Becca

Haha, men Emma de va ju bara skönt att komma bort från NO:D hatar de:P hihi men de va kul ute:D haha och sen när vi kom in va ju lektionen nästan slut :D haha

Och de va gott me wiernebröd te lunch:P hihi gooodi gooodi:D lr hur?....<333333333

2010-03-08 @ 21:17:55
URL: http://minibeccis.blogg.se/
Lina

håll ut bror snart drar vi hahahahaha god natt nu ska jag drömma söt or not :P

2010-03-16 @ 02:40:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!