det suuuuger

hejhopp. Vet att jag inte har skrivit något men har seriöst tröttnat. Iaf för stunden, hehe. Men som sagt fyllde jag år i lördags, firade med släkten och fick massa fina saker. Pengar var ju det bästa, fast vet att nästan allt kommer vara slut efter denna vecka. Höhö men jaja, sen igår träffade jag malin en stund och fixade myyy hair. Sen lite senare på kvällen gick jag och marie till Farsta och köpte lite godsaker hihih, men sånt älskar vi! Bussjäveln var ju lite försenad men snacka om att det var kul när en gubbe ringde sl typ efter 3 min och frågade vart bussen var? haha ja, alla har ju inte långt tålamod men den kom efter 5 minuter ungefär och missade lite av det älskade programet Ballar av stål. Hahah men idag var det skoldag igen och var hur trött som helst, blää men imorn ska jag och elin till stan efter skolan, sedan ska vi åka tillbaka igen och gå till frisören och träffa becca eftersom hon ska färga håret!! Wiie det blir säkert hur snyggt som helst :) Puss på *****

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!