Hey sister, its was really nice to meet ya

haihai. sitter hos min syster just nu, kom hit vid sex.. haha kanske lite onödigt eftersom jag strax ska gå igen. Men jaja, har snackat lite och så. Annars har jag inte gjort så mkt mer efter förra inlägget, åt middag som bestod av cesarsallad och kyckling. Rätt gott faktiskt :) Men aja, ska vara lite sällskaplig nu för drar nog härifrån vid åtta-tiden och rullar hem.. haha nejmen ska iaf snacka med älsklingen i luren, tur att man har sociala människor runt omkring sig all the time! Pusshej..

Kommentarer
Lina

jag kan inte sova , vart e du? hahahaaha

2010-03-16 @ 02:37:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!