Igår och idag

hej alla söta läsare! dålig uppdatering igår, men tar igen lite idag. hihi igår träffade jag Nathalie och först åkte vi till globen och kollade runt lite och pratade massor om allt! Sen åkte vi hem till mig eftersom det var ett jäkligt äckligt väder ute. Aja, sen åkte vi till Farsta och nu när man har pengar så hittar man ju ingenting.. *snyft* Men det var iaf jätteskönt att träffa bruden och prata om exakt allt hihi =) idag eller snart ska jag gå till Farsta en liten snabbis, sen ikväll ska jag till krökarängen och sova hos elin med becca och gabbie. Hur härligt som helst, förra gången alla vi sov där var ju för 2 veckor sen typ och helt craaaazy, haha vad fan ska hända den här gången? :D Pussilull


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!