Meet me halfway

heeeey! sitter just nu och dunkar muuuusic. hihi och har fixat mig väntar bara på en sak sen ska jag möta Marie i Farsta. Hoppas på att jag hittar något där.. i need something new! Men ah, jag är rätt trött faktiskt. Sov jättedåligt idag, och låg och kollade på den där filmen igår "World trade center" fast har sett den förut men det fanns typ inget annat att se. grät också till den filmen..inte kul. Men vaknade vid halv åtta först var uppe och gick lite fast alla sov så jag somnade om igen till 10. Ohno, imorn börjar skolan också.. kill me! Aja, har iaf pluggat lite eller gjort lite läxor som jag låg efter i haha MVG-BARN som fan YEAH! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!