one day more

hello! orkar egentligen inte skriva men jaja, allt för er sötisar. öhm, dagen har varit bra! åkte till stan, där jag skulle köpa löshår. hehe sen drog vi till Farsta och såg när rebecca färgade håret brunt hos frissan. And i like it, liknar en färg jag hade förut för läääänge sen haha och det är najs :p sen har jag väl inte gjort så mkt mer. Blev lite knas, men inget jag orkar skriva här. Mamsen blev arg och massa på mig helt förbannad verkade det som, får se vad som händer imorn när jag kommer hem. Massa skit antar jag. Iaf efter det hon sagt i luren. Saker blir kanske inställda, men vi får se. Ska försöka lösa detta, öhm på något sätt? nejmen orkar inte bry mig nu. Ska sova snart, sover hos min syster en natt till. dÅÅrhuset funkar ju bara inte. Chadå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!