Really lovely

godmorgon! gosh, jag har redan duschat, sminkat mig och så. Tidig eller hur? som fan! Haha och ska möta becca och elin vid ett typ. Men aja, det är skönt att bara ta det chill och dunka låtar så man blir på toppenhumör! juste, igår hade vi det jättetrevligt haha och snackade massor och gjorde annat. Var ute en stund också fast rebecca halkade när vi gick bland en hel bunt med snö, och hennes vrist började blöda asmycket. Så vi gick hem till mig och bara tog det lugnt. Stackarn hon har nog riktigt ont idag kan jag tänka mig :( Sen drog dom hem vid halv tolv. Och jag sms:ade Marie 00.00 och grattade henne! Hihi idag fyller bruden 16 år. Långt kvar tills jag gör det alltså.. haha. Men massor med pussar och kramar till dig vännen! Träffar nog henne senare ikväll. Nu ska jag fortsätta med det jag gör, c-ya!


Kommentarer
Anonym

det var cooolt tack! :d<3333333

2010-03-20 @ 16:21:35
Anonym

hihi ;)<3

2010-03-20 @ 20:20:06
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!