15/4

tjatja. Idag började jag 20 över åtta, som vanligt. hade Sv första timmen.. astråkigt.
Sedan matte, gjorde klart provet. Efter det hade vi rast, skithärligt väder ju! Ja, sedan
hade vi Klassråd.. vår klass ska hålla ett disco för lågstadiet nästa torsdag typ.
För att samla in pengar till klasskassan. Ja, vår klassresa blir till åland. hihi.
Sen hade vi So.. gjorde klart sidorna som man skulle göra, har prov på länderna
nästa fredag. Efter det åt vi, skolmaten suger. hm, efter lunchen hade vi Eng & Sv.
På svenskan gjorde jag klart en text som jag började skriva på idag. haha, jag har
faktiskt gjort klart jättemycket idag.. happy. Slutade 13.40. jaja, det var min dag.
Imorgon är det vanlig skoldag, fast har idrott.. åh orkar inte. haha, men efter skolan
ska jag hem till Matilda, ska färga håret ljust. Nu ska jag fixa middag till mig själv..
ingen i min familj orkar göra mat.. får väl se om jag får någonting i magen? haha.
Chao

Kommentarer
lina

ja du fick av mig ;) mi corazon emma

2009-04-17 @ 10:54:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!