4/4

hejsan! Idag har det varit en asbra dag. Vaknade på morgonen och såg solen lysa! Jättehärligt. Fixade mig lite, och drog till farsta för att köpa hö till min kanin. hihi, men gick in på bikbok också, köpte en vit tröja. Jätteskön nu till våren. Efter det gick jag hem, mötte Natalie och först var vi hos henne, sedan åkte vi till farsta men det hade liksom stängts så vi tog lite gulliga bilder. Vi drog hem, och gick ner till sjön. hihi, sen var vi hos henne och pratade lite på hennes studdsmatta. Vi gick hem till mig en stund. Vid nio tiden gick hon hem. En härlig dag. Imorgon ska jag åka till min mormor, hon fyller år. Kommer nog hem vid sju tiden. Jaja, ni får ha det så bra. Pussar


Jag och Natalie.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!