6/4

tjaba! Idag har jag varit med Natalie. Vi åkte till farsta för att jag behövde ett
par skor. Kollade på en väska också, men hittade ingen.. får väl leta vidare
liksom. Vi blev lite hungriga, så vi köpte klubbor haha like always! ja, sen
åkte vi hem hit. Var hos mig ett tag, och gick sen ut en stund. Jag gick hem
vid halv sex, för att jag skulle äta. Sedan mötte jag Natalie igen. Vi var ute
och sååå härligt väder det är ute! okej, nu är det väl mörkt.. men asfint väder
på dagen, hihi. Hoppas på ett bra väder imorgon också. Jaja, vi hörs. Lägger
kanske in någon bild på oss senare, när Natalie sötnos har skickat dom till mig.
Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!