+

tjaaaaba! Ja, har inte skrivit på två dagar men liksom buhu.. I söndags
träffade jag ju marie, vi åkte till farsta och där köpte jag en brun bikini,
yeah om 5 veckor drar jag till Spanien och schteeker! Så jävla härligt (:
Igår var jag ute med Lamya och Jasmina på kvällen. Idag var det en
lång dag, ja fast fick gå hem en halv timme tidigare typ. Vi fick reda på
 hur det gick i fredags på geografiprovet, jag fick 17 av 20. Ganska nöjd.
Ikväll träffade jag Marie en stund, vi drog till farsta och köpte chips.
haha, mötte också nathalie R där.. var ju rätt längesen man såg
henne faktiskt. Kom hem typ halv sju.. gjorde matteläxan och
nu är det reklam på desperata hemmafruar. haha.
 Skriver mer imorgon, hejsvejs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!