Förlåt

.. för att jag inte har bloggat på flera dagar. Men orkar inte berätta om alla
dagar. Kan skriva lite kort kanske. I torsdags färgade jag blonda slingor..
fast mitt hår blev lite orange & hårfärgen räckte inte ens. Så i fredags
efter skolan drog jag till frisören. De gjorde avfärgning & färgade
det ljusbrunt, det kostade 1300:- Så nu är det ganska fint, ska nog sluta
färga.. På kvällen kom Lamya, Amanda & Jasmina och ringde på min dörr,
så jag drog ut. Gick runt lite och chillade. Igår hade vi picknik i parken, haha.
Jag, Amanda, Winta, Hilina, Hilinas kusin, Jasmina, Lamya & Martina.
blev asmätt på allting som vi åt, hihi. Idag ska jag åka till min mormor och
hälsa på henne, hon ligger inne på sjukhus.. Sen ikväll ska jag nog dra ut
med några. Imorgon är det skola igen, fy.. jaja, ska strax åka. Vi hörs ikväll
eller imorgon. Pyssar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!