FRISK

tjaba. Har varit sjuk i två dagar, men nu är det bättre. Jag är fortfarande lite förkyld.. menmen. Igår var jag i skolan, vanlig dag.. fast halv fem åkte jag och elin till skolan igen för att min klass skulle hålla ett disco för lågstadiet. haha. Gick nog väldigt bra, trorja. Det slutade åtta, vi fick stanna kvar en stund och städa. Sedan fick jag skjuts hem av Mirandas mamma. Idag hade vi elevsamling på morgonen, Miranda & Elin sjöng med rebecca. E.. haha. Efter skolan drog jag hem en stund, sedan kom Lamya och Amanda och ringde på, så då gick jag ut. Fast när vi skulle åka ner i min hiss, stannade den! det blev fan jättevarmt där inne.. vi satt fast i en timme, och en tant hade ringt till någon hiss-gubbe.. så efter typ 45 min kom han och öppnade hissdörren.. Fick äntligen luft, haha. Sen var jag ute med de, kom hem klockan nio. Imorgon ska min klass stå vid farsta och sälja på loppis, vi måste samla in pengar till klassresan. Jaja, har huvudvärk nu.. hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!