Kort

hejsan! Blir ett snabbt inlägg, och tänkte skriva lite kort om de 2 dagar som har
gått. Igår så var det vanlig skoldag, slutade tjugo i två. Idag var det också vanlig 
skoldag, hade idrott och det var liksom roligt.. Vi skulle typ inte nudda golvet, och
då var jag liksom asbra! hihi. Slutade klockan två, och jag Elin & Matilda drog till
farsta. Åt på donken, och såg vår musiklärare.. ja, han är faktiskt lite konstig men 
orkar inte ta det nu. Min mamma tjatar på mig nu och säger att jag måste sluta 
skriva. Vi hörs imorgon, Pussar
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!