OJDÅ.

jaha, har inte bloggat på typ 3 dagar? jaja, inga läser väl min blogg ändå. haha men
kan börja berätta lite om lördagen, jag och Winta var ute hela dagen. Mötte några ute
på kvällen, min sötnos också. hade det lite mysigt, sedan drog vi hem. Söndag, ja
jag var ute med winta då också. Tog det bara lugnt, mötte några då också.. Vi var i
hennes skola typ hela dagen? haha, vi drog hem halv nio. Igår träffade jag Natalie,
vi åkte till farsta och jag köpte en vit tunica, en grå tröja, och puder. På söndag ska vi
åka till stan, för att vi vill ha en bikini. ja, idag var det väl lugn dag. Fast fick ont i mitt
huvud på spanskan, tack estela och fatima för att ni sitter brevid mig och är tvugna
att pratar så jävla högt !? haha. Kanske träffar Winta sen, eller någon.. jag vet inte.
Men bloggar nog inte mer idag, det får bli fler inlägg imorgon. hare bra, hejdå


winta och jag.
gammal bild.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!