PÅSKLOV, YEAH

tjatja! Idag började jag 08.50. Började med spanska första timmen, vi hade
förhör på glosorna.. gick väl sådär. 20 av 34, jaja. Efter det hade vi slöjd, jag börjar
äntligen komma någon vart med min pall. 10 över elva åt vi lunch, det var typ
tomatsoppa med pasta. Jaja, kan ju kanske vara lite kul att veta det? :$ Efter
det fick vi glass, yes typ basketprofilen hade vunnit dm typ. Så då fick alla
glass, gött. Efter skolan åkte jag hem, mötte Marie vid tunnelbanan. Pratade
med henne en stund och ikväll ska vi dra ut. Kanske runt halv åtta. juste, på
tisdag har jag och älskling vart tillsammans i 1 månad.. :$ hihi. Aja, ni
får ha ett bra lov, kanske bloggar några dagar om jag har tid. Kyssar

Kommentarer
marie

PÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOOOOOOOOOOOOV YEAH! :d

2009-04-03 @ 16:32:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!