School

tjatja. Idag började vi 20 över åtta, like always. Mår inte så bra, har seriöst
känt mig sjuk typ hela dagen? Halsont & förkyld.. not good. Men jaja, idag
slutade jag 14.20.. Hade idrott sista timmen, och då tränade vi på en dans.
Efter skolan åkte jag hem, skulle egentligen följa med min syster till farsta,
men det blev ändrade planer så jag drog ut en stund. Brudarna är asgalna.
haha. Ska dra ut med dom igen, typ om en timme. Men först måste jag bara
plugga, göra Matteläxan klar & läsa till geografi provet.. Om jag är så duktig,
så är det ju självklart att min mamma borde släppa ut mig sen? jadå. Nej,
nu måste jag börja läsa innan min hjärna lägger av. hejdå

såhär ser jag ut idag. haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!