UNSDAG (?)

hej snorungar, idag har jag varit i skolan.. började tjugo över åtta som alltid.
Ja, bara så ni vet så har jag varit trött hela dagen!? vet inte riktigt vad det är
som händer med mig just nu, men precis alla dagar när jag är i skolan så
är jag alltid så himla trött.. somnar nästan på lektionerna? jag måste typ gå
och lägga mig tidigare på vardagarna. haha, nog med allt prat om trötthet.
Miranda och Emma var borta idag, så det var bara jag estela elin och tracy.
På lunchrasten gick vi till syslöjden för att hämta vitt tyg, haha vi ska ha vita
pannband på squaredansen (stavning?). Ikväll ska jag också fixa kläderna
som vi ska ha på oss, vårat tema är Vit tröja, Svarta leggins byxor eller shorts,
och vita strumpor. haha, fint va? jamen nu ska jag typ äta en till macka hihi vi
hörs pysshej / emma johansson


hatar näsan


Kommentarer
Lina

U are so fuckin* swwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeetttt

2009-05-02 @ 21:54:27
Anonym

haha! goosh vad du ljuger nu! :O

2009-05-02 @ 22:58:01
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!