Uteliv

tjatja. Jag och winta drog ut halv tolv typ, första gången jag var klar så tidigt..
haha jaja, vi satt i hennes skola och pratade lite om allt möjligt. När klockan
var tre gick vi hem till mig och kollade på en film, " Mean Girls" haha. När filmen
tog slut drog vi ut igen. Vi var ute i typ två timmar, såg 5 råttor i en backe usch
asäckligt! Sedan skulle jag hem och äta. När jag hade ätit klart stack vi ut igen.
haha, men liksom härligt väder ute så man måste passa på att vara ute nu!
Ja, det var allt jag har gjort idag med världens bästa granne. hihi. Imorgon
kanske jag ska träffa älskling och hans kompis. Jaja, vi får liksom se. hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!