VALBORG

hejsan! idag så började vi halv nio. Jo, Hökarängsskolan har en tradition som har hållt på i typ 20 år.. På valborg dansar vi squaredans. Våran klass var så jävla bra! Vi kämpade verkligen från början till slut. Från topp till tå. Vi kom till semifinal, fast där tog det slut för oss.. niorna vann, haha ovanligt? nejmen, vi var glada ändå. Vi slutade vid tjugo över ett typ. Då åkte jag hem, haha alla stirrade typ på mig här i farsta strand för att jag hade glömt tvättat bort "6a" som jag hade skrivit under halsen. men jaja.. Vad ska ni göra ikväll då? Jag ska kanske ut med några och chillar lite om jag orkar, eller så träffar jag Marie. Det är alltid lika skönt att vara med henne. Nej, nu ska jag driva lite med en grabb här på msn, så rolig som jag är? hihi, hare bra.


Kommentarer
Lina

hahaha wooooooooooho :D u make me happy my star

kom så dansar viii ;) redoooooo?

2009-05-02 @ 21:53:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!