Fredag

Yes! Så jvla skönt, nu är det äntligen lov & det är jag värd.. höhö. (a) 
Hoppas på ett bra lov, Ska försöka hinna med att vara med mina 
brudar lite också. Emma, Tracy, Elin, Estela & kanske Miranda ska
sova hos mig under lovet. Sen kanske vi ska gå på bio också. Ahmen,
Åkte till skolan halv nio. Mötte Emma i hökis, så vi gick tsms till skolan.
Kom dit, hade spanska först. Sen slöjd, haha jag gör en pall. Sen hade
vi lite lässtund, & sen engelska prov. Gick väl ganska bra för mig, kändes
det som. jaja, det är ju klart att jag kommer ha fel. det vet jag, haha.
Vi slutade tjugo över ett, så åkte hem & gick ut en stund. Kom hem
för typ en timme sedan. Juste, i sommar ska jag & Julia Egerö åka
till Ivarsudde kanske, bara vi 2 härligt ju. ihih (a) Men nu orkar jag
inte skriva så mycket mer, kan väl lägga in en bild på dagens outfit.
Ska börja göra det nu, nästan varje dag. Puss



Tröja: Only
linne: Gina tricot
Leggins: Gina tricot
( cp fingrar, sry haha )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!