Ingen rubrik

okej, klockan är 22.20 och jag är redan lite trött. Min syster är
här & hälsar på, hon sov hos oss igår, & ska sova här idag
också. haha, så just nu sitter jag och väntar på att hon ska
komma hem, för hon är hos en kompis i huset mitt emot !
och min mamma har lite smådamp sådär för att min sis
pratar SÅ högt. haha, så hon kan inte sova. därför måste
jag säga till henne, har min mam sagt. shitshit, i min familj
äre alltid jag som ska göra precis allting! Så jävla störande
seriöst. haha, just nu sitter jag & skriver till Marie på playahead
& vi skriver på engelska ? duktiga.. höhö. jaja, nu hör jag min
syster stå utanför mitt hus & pratar med sin kompis. Haha,
så ska dra nu. Puss & godnatt / emmaborintehemma

ps. Marie ska bli en dum blondin, igeeeen !
( Ta det som en komplimang, haha marreballe )


emmajohanssonmarierydén

Kommentarer
maarie

HAHA SERIÖS BILD ? :S Ja det ska jag :O men jag var dum i denna hårfärg me ..

2009-02-24 @ 23:01:55
e

haha, men man ser väl ändå inte vad vi

gör på bilden, höhö (a)

2009-02-25 @ 13:57:04
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Lina

va haha driver du eller jag gick hem själv. haha men gud vad då stog o pratade med sin kompis :p skojjare du e gumman:) puuusspuuuss vi ska ha flipp natt idag med hahahha

2009-02-25 @ 16:04:27
Anonym

vafan jag hörde dig ju utanför huset !

jag vet att det var du, det finns bara

en person som kan prata SÅ högt.

2009-02-25 @ 20:13:17
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Anonym

hahaha ;D Känner mig hedrad nu puss på munnen ;)

2009-02-26 @ 17:22:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!