Lördag

hej alla! idag så träffade jag Marie, vi gick till farsta & där köpte jag foundation & hudkräm. Marie köpte brun utan sol. Haha, hon köpte kex med ost, lät ju väldigt gott. Själv har jag ingenting, eller jo jag har redan ätit upp chokladen.. haha. Om tio min ska jag sätta mig vid tv & kolla på melodifestivalen, så rolig som jag är.. förra veckan var min lärares gudbarn med där, bandet hette " H.E.A.T" och det gick ju väldigt bra för de. Imorgon  ska Marie sova här också, ska bli lite myspys ju. (a) Men nu ska jag dra, Puss!


foundation: IsaDora
kostar 98:-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!