Onsdag

hej alla läsare! Idag så fick jag skynda mig lite till tbanan så att jag inte skulle missa den.  haha, men hann faktiskt. Ja, första timmen läste vi i tjugo minuter. Sen hade vi matte,  hade glömt göra matteläxan, så kanske får läxslarv då. Men jaja, sen hade vi lite rast.  Andra timmen hade vi No, vi jobbar med magnetism. Så då fick vi ett litet "prov" & man skulle svara på några frågor. Pallar faktiskt inte skriva hur d gick för mig, var väl ganska få frågor. Ah, sen åt vi lunch. Sista timmen hade vi läs-stund i typ 45 min igen. Efter det skulle vi ha Sv/eng. Halvklass. Då hade jag engelska, har prov på fredag & imorn har vi studiedag så kan ju försöka plugga väldigt mycker imorn. Det mesta kan jag redan.  Så det kommer nog gå bra. Slutade tjugo i två, fast stannade kvar i korridoren typ till två. haha, min vänner är seriöst väldigt sega. Sen skulle ju rasmus hålla på också, jaja självklart. det var typ därför vi stannade kvar, haha. Men ska dra ut nu, skriver mer ikväll kanske. Hejdå !


Kommentarer
lina

plugga på gumman :) säg till om du behöver hjälp haha pussPUUSS

2009-02-19 @ 01:00:10
Anonym

haha, visstvisst

2009-02-19 @ 20:03:51
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Anonym

haha, visstvisst

2009-02-19 @ 20:04:21
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!