Tisdag

hejhej. Idag var den en lång dag. slutade tio i fyra. Men första gången
som jag var pigg ju, haha vårkänslan kom redan när jag satt inne
i på spanskan! Solen sken, så jvla härligt det kändes! (a) Så ja,
det gjorde så att jag orkade med hela skoldagen. Kom hem kvart
över fyra typ, var väldigt snabb att gå från profilen. Fick ta med
böcker hem till Miranda för att hon har varit sjuk i en vecka nu !
Krya på dig, gumman. Efter det gick jag hem igen, & lagade
mat. haha, men det blev ganska bra. Klarade av att inte bränna
maten den här gången iaf. Brukar annars göra det.. Men jaja,
nu ska jag väl dra. Messa lite med söta christopher, & prata
minnen med Nathalie. Haha, puss & sovgott alla.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!