Tisdag

oj, jag har inte bloggat på tre dagar.. Men i söndags så sov Marie
hos mig. Vi var ute en stund & mötte Picho och hans kusin. Sen
blev det kallt för mig, så jag klagade hela tiden på att jag ville gå
in. menmen, ingen lyssnade på mig haha, så jag ringde Dennis
& undrade om han kanske kunde underhålla mig lite? yesyes,
det kunde han. (a) Sen gick vi iaf hem & åt hos mig. Vi åt chips
& kollade på ice age, haha så roliga som vi är. :') Vi somnade
vid ett, & vaknade elva. Sen fixade vi oss, & åkte till Skogås för
vi skulle möta Picho där, fast vi hann bara träffa honom en
halv timme typ, för sen skulle han åka hem & ta flyget till england.
Tror han skulle komma tillbaka igen om en månad. Sen åkte
vi hem därifrån & hem till Marie. Där kollade vi på film, Svensson
Svensson. Sen gick jag hem vid sex tiden, & åt middag. Lagade
köttbullar m makaroner, helt sjääälv ! höhö, lyckades bra faktiskt..
Just nu sitter jag hos Elin & bloggar. Vet inte vad vi hittar på för
kul sen. höhö. imorgon ska Marie färga håret blont igen, så då
ska jag träffa henne. Jaja, ha det bra. Hejdå !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!