Tisdag

hejhopp! Väldigt tråkig dag, ja vi skulle ha lång dag egentligen, men
vår musik lärare var borta så då kunde vi inte ha det. Väldigt skönt,
haha. Men ja, så jag åkte hem typ halv tre. Min syster ville att jag skulle
följa med henne till farsta. Farsta är ju mitt hem, nästan? haha, nej
men jag är ju där nästan varje helg. Så självklart åkte jag med henne dit,
så snäll som jag är.. höhö. Hon skulle titta på en väska som hon ville ha,
men den fanns inte där så då blev hon väldigt besviken! Haha, själv köpte
jag underkläder som HON betalade. Så snäll som hon är.. (?)
Men jaja, inte så mycket mer att skriva faktiskt. Hörs imorgon! Pussar


inte världens finaste bild precis, men den
får duga ! haha

Kommentarer
Elin Dahlqvist

hihi , ja , men den är låst till tre bara så att du vet , sweetheart (a)<3

2009-02-11 @ 19:03:09
URL: http://elliehs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!