Torsdag

hejhej! igår var jag ute med marie en stund, vi satt i hennes
gamla skola & åt chips o choklad. haha, & idag åkte jag
först till farsta med min syster, sen åkte vi hem, sen
ville hon åka dit igen, men jag pallade inte så gick
till marie istället. När jag hade kommit en bit påväg
till henne kom jag på att hon inte ens visste att
jag var påväg. haha, så ringde henne. Vi satt
lite vid datan, & vi åt flingor. Sen gick jag hem.
Strax ska jag gå för att jag ska sova borta med
några vänner. Så, ni får ha det så bra ikväll !
Kommer inte bli något bloggande mer idag.
Love / emma


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!