Torsdag, studiedag

hej alla! Idag hade vi studiedag, så skönt att bara ta det lungt från skolan ett tag. Gjorde ingenting idag, chilla bara. Väldans härligt. Fast drog till farsta en liten
snabbis för min syster ville att jag skulle följa med & köpa något tråkigt.. höhö.
Men imorgon är det skola igen, ååh. Vi har prov då, haha sorry men har faktiskt
inte pluggat idag, har bara gjort matteläxan.. jaja, ska väl gå igenom allt lite
snabbt, sen får provet gå som det går. Men ja, nu ska jag dra. Hejdå! Puss



Ny header. Lite bilder på mig,
jag & marie, winta & jag,
elin & jag.
( tryck på bild för att se större )

Kommentarer
maarie

snygga vi e :D

2009-02-20 @ 16:53:25
Anonym

haha, yes i know (a)

2009-02-20 @ 17:04:34
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!