Torsdag

tjabaaaaa! Har inte bloggat på en dag, typ. Men igår så hände faktiskt
ingenting, helt vanlig dag. Jaja, så pallar inte berätta om den. haha.
Idag började vi tjugo över åtta, verkligen en slapp dag! Första timmen
hade vi tjej/kill-snack. Efter det åkte vi till farsta & kollade på en teater.
Kände en person som var med i teatern, höhö. Men tyckte den inte var
så bra, liksom okej. Sen efter det åkte vi tillbaks till skolan, åt lunch.
Nästa timmen skulle vi gå till skolans bibliotek, för att en kvinna skulle
berätta om några böcker typ. och vi fick två lådor med helt nya böcker i.
Haha, efter det gick vi in, hade typ ingen lektion, & min lärare skulle gå
och koka kaffe, så då fick vi sluta 40 min tidigare! HAHA :') Väldans skönt!
Så då skulle jag & Marie åka till farsta och äta på donken, haha så smala
som vi är.. :'$ Jaja, imorn slutar jag tidigt. Efter skolan drar jag nog till Marie
& hare lite trevligt. haha, just nu pratar jag med sötaste Matilda på msn.
aja, Hejdå folket !



Kommentarer
Anonym

http://gratisskor.se/Register.asp?r=662

2009-02-13 @ 22:59:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!