Yeah.

hello everybody! Igår var jag med marie, vi kollade på film hemma hos mig & så åt hon här. Pratade om allt möjligt. Haha, & så tog vi lite fina bilder.. (?) Men ja, sen drog hon hem runt nio tiden. Idag var jag i skolan,  hade vanliga lektioner. Sista timmen var det idrott, men jag gillar det inte alltid. & idag spelade vi fan basket, and i don't like it ! Men eftersom min idrottslärare är såå jättesnäll... Så fick jag sitta på bänken eftersom jag inte gjorde någon nytta precis ute på plan. Haha. Usch, nyss började jag blöda näsblod.  Har ingen aning vrf, men det är första gången jag gör det ! höhö, så min ena syster ba: Nu börjar du bli som Lina. ( Min andra syster ) haha, hon gör det typ ofta pga någon andledning.
jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå, ha ett bra liv ! Kyssar


bästavän !

Kommentarer
Linaa

hahhahaha som jag hahaha aaa shit förr gud hahaha

2009-02-16 @ 21:06:41
marie

fin man är ............ inte!

2009-02-16 @ 22:09:39
Anonym

hah, jo alltid marie !

2009-02-17 @ 21:40:02
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!