11 saker ni inte visste om mig

  •  Jag har åkt moped.
  • Jag har åkt motorcykel.
  • Mina föräldrar är skilda.
  • Jag tog ett till hål i örat själv, fast det blev inflamerat(stavning?)
  • Jag slutade dricka välling när jag var 6 år :$
  • Jag var rädd för dammsugaren när jag var liten.
  • Jag har varit i Spanien åtta gånger.
  • Jag äter alltid spaghetti bolognese när jag är utomlands.
  • Jag är halv chilenare.
  • Jag är hatad av folk som inte ens känner mig (?)
  • Jag har skaffat hårförlängning, fast inte använt det än.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!