12/7

Tjatja. Idag vaknade jag kvart i elva. Fixade mig faktiskt väldigt snabbt, och sen drog jag ut med Sebbe. Vi gick runt lite och pratade. Sen gick jag hem och åt, och sen gick jag ut igen! Fast med Malin. Vi gick nere vid sjön och tog lite söta bilder. Hehe, men när hon skickar dom till mig så kan jag lägga ut några här på bloggen! Jag har tyvärr inga bilder själv på min mobil, för denna kamera är asdålig. Så ni får ha tålamod tills min andra mobil funkar igen! Men den börjar sakta men säkert gå framåt, det är bara några knappar som inte funkar. Men skitsamma. Nu ska jag chilla, godnatt sötisar!


hello "ghetto-emma" Haha mitt hår ser grönt ut (!?)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!