14/7

Hejsan. Idag vaknade jag halv tio eftersom min mamma ringde 830 ggr till allas mobiler i min familj från sitt jobb. Sen när jag svarade var det knappt något viktigt. Irriterad! Så jag gick upp, hade värsta huvudvärken och kände mig helt varm. Så jag försökte somna om, men det gick inte ens. Men tolv började jag fixa mig och sen vilade jag mig lite, kollade på Twilight fast hann inte kolla klart så snart ska jag göra det! Men sen gick jag ut med Marie klockan sex. Vi gick till skolan och tog lite söta bilder. Hehe och vi kom på en GRYM dans! Fast lite privat liksom.. :$ Hm, nyss duschade jag sååå skönt och nu ska jag geeka msn lite, tvinga marie skicka bilderna och sen kolla klart på filmen! Hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!