15/7

Godmorgon! Eller okej, klockan är tolv och jag har varit vaken för längesen. Jag vaknade av att jag var lite torr i halsen, jobbigt. Men åt lite frukost och sen tog jag mig en promenad i detta sommarväder! Sjukt varm ute, speciellt när man ska springa. Hehe. Var ute i 40 minuter typ, sen kom jag hem och tog mig en kall dusch! Jätteskönt. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart börja fixa mig trorja.. Men det går inte att skicka sms! Fan, är det bara så för mig eller har ni också problem? Aja, får helt enkelt vänta och se. Pyss


Jag och Winta för väldigt längesen..

Kommentarer
elin

jag har också problem med att skicka sms :O

kanske är ngt fel på comviqs nät , eller vad man ska säga (:

love u <3

2009-07-15 @ 13:25:58
URL: http://elliehs.blogg.se/
Anonym

ja, okej. Bra då vet jag att det inte

är min mobil som är knäpp.. <3

2009-07-15 @ 14:50:31
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!