16/7

tjatja. Igår gjorde jag inte så jättemycket, mötte Marie vid fyra tiden och då solade vi en stund. Fast typ i två timmar bara, för sen blev det molnigt och kallt! Brr.. så vi drog hem. Idag åkte jag och Natalie till Farsta, jag köpte ingenting. Vi smakade också på Marabou Sommar, kanske inte en favorit precis men den duger. Hehe. Sen ikväll var vi ute en stund, mysigt. Imorgon ska jag och Matilda sola, för jag har hört att det ska bli soligt så då måste man ju passa på! Senare ska jag träffa Marie. På lördag ska jag följa med Natalie in till stan, för hon ska leta efter en hårförlängning. Hihi, nej nu har jag berättat om vad jag ska göra de närmaste dagarna! Så det får räcka, pusshej.


Haha, konstig bild (?)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!