20/7

Igår åkte jag och Natalie in till stan, hon skulle lämna en waxburk till andreas så vi mötte honom. Sen gick vi runt lite en stund, men påvägen hem tryckte alkisar på nödstopp när vi var i Gullmars så hela tunnelbanan var tvungen att stanna och tömma alla vagnar. Kvinnan mådde typ dåligt på något sätt, och mannen ville hjälpa henne så då var de tvugna att stanna hela tunnelbanan. Tack. Haha, vi åkte iallafall tillbaka en station för att möta en grabb som heter Mio. Hade ingen aning om vem han var, haha. Men sen drog vi hem, och jag gick till min systers nya lägenhet för att hjälpa till att fixa det. Men när jag var där blev jag lite småsur pga en sak, så jag drog hem. Hade inga nycklar hem, så jag satt utanför dörren och väntade. Tänkte dra till någon, men det gick inte att skicka sms? Aja, sen chillade jag framför tvn, eller kollade på "Twilight" igen. Hehe, idag har jag tandläkar tid 15.40 för er som ville veta. Men Marie skulle följa med mig och göra sällskap, men det går inte att skicka sms till hennes mobil. Hon kanske inte har den på? Men aja, ha det bra. Puss





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!