23/7

Ja, idag träffade jag min Winta! Riktigt längesen, så det var verkligen skönt. Vi åkte till Farsta och hjälpte henne att hitta lite presenter till två vänner. Yeah, så dum som jag är så hade jag glömt bort att en utav de fyllt år. Tänker inte skriva namnet för då skulle det bli lite pinsamt, va? :$ Nej, men sen gick vi och lämnade påsarna hemma och sen gick vi runt ute och pratade massoooor! men sen gick vi hem, och jag saknar henne redan.. men ska minsann träffa henne mer! Men imorgon ska jag till hälsa på min mormor som ligger på ett hem. Jag och syster blire, så vi ska väl vara där några timmar. I helgen åker min mamma och ena syster bort, så då ska jag väl passa på att ta hit någon! Får se vem det blir. Hihi. Hm, jag funderar på att ta bort min blogg. Börjar bli lite jobbigt att skriva varjedag, och den är inte speciellt intressant heller? Aja, jag funderar.. Puss! 


Visar hela ansiktet, så nu borde alla bli nöjda och veta att jag kan visa
hela fejjan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!