25/7

tjatja. Igår somnade jag inte förän kvart i tre. Folk bombade med sms, och jag är personen som måste svara på alla nästan. Haha, sen var Lina uppe också och då kan man inte sova. Hon och jag, vi är störda. De kom en humla in i mitt rum, vi hämtar flugsmällaren(som jag har tagit sönder förut) och då går det inte att använda den! Så vi sprang ut och in i mitt rum pga den där jävla humlan som kom emot oss hela tiden. Haha, ibland är vi bara så roliga. Idag träffade jag Marie. Först åkte vi in till Farsta, köpte en ansiktsgrej på H&M. Sen åt vi på donken, riktigt gott! Men Marie skulle köpa ett par leggins som inte fanns i Farsta, så då åkte vi in till stan. Haha, vi är lite småroliga som verkligen känner oss som förortsungar när vi är där. gosh, vad roligt det var ändå! Gick typ runt ute i en halvtimme, sen hittade vi en gina trico affär sådå gick vi in där. Tyvärr fanns inte legginsarna där heller, ni vet såna med hål i. Det fanns inga storlekar kvar nästan.. Så ja, vi gick vidare och in till lite olika butiker. Men vid sex tiden åkte vi hem. Sitter och inte gör någonting alls just nu, får se vem som kommer hit ikväll. Nej, måste fan ta en huvudvärkstablett nu! För snart ska jag möta Marie igen, sen ska hon sova här! Så, Puss på er sötisar.


Hihi, denna söta bild tog jag en utekväll på Marie och S.

Kommentarer
your best friend

nej ta rump bilden den är mycke finare + att du är med dära (a)

2009-07-25 @ 19:08:52
Anonym

jag ser ut som ett fågelbooo!!!!

2009-07-25 @ 19:09:02
Anonym

haha, jag kan väl lägga ut den också bara för

din skull .. :$

2009-07-25 @ 19:26:08
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Lina

hahahahah älskar våra kvällar på nätterna

hahahaha kunde inte sluta garva jag lovar hahah

du e så knäpp ibland haha man märker var du fått

din crazy ider o tankar i från höhöhöhöö

2009-07-25 @ 23:44:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!