26/7

hejsan. Igår var vi vakna jättelänge, och vi var ute en stund också. Men när det började bli kallt, så drog vi hem. Då satt vi i köket och käkade chips med dipp, och pratade med John. Haha, en rolig grabb det där! Vi pratade massor, men när han sjöng, jadå dog jag av garv och marie fick värsta damp! Så jävla kul.. Sen satt vi på en film vid två tiden. "Tur och retur" haha, men sen vid fyra somnade vi. Idag vaknade vi 12 och då kollade vi på en till film, "Tomcats". Sen ringde Maries mamma och säger att hon dom ska åka till Grekland på torsdag! Vafan, såå jääävla härligt ju. Jag vill också åka utomlands igen, fan marie. Haha, sen gick hon hem. Då städade jag lite i mitt rum, dammsugade och så. Hihi, jag är asduktig. Nu har min syster och mamma precis kommit hem från mormor, så slut på friden. Haha, aja hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!