elin dahlqvist skriver

EMMA EVELINA JOHANSSON
Någon som jag kan kalla livsglädje .
Du betyder sjukt mycket för mig . Du har funnits där för mig i 1,5 år . Och mer blir det . Varje gång jag ser dig så blir jag glad . Du får mig på bättre humör , om jag mår dåligt . Du får mig at skratta , haha , våran humor är sjuk . Du är mitt allt . Och att leva utan dig , skulle vara som att leva utan luft . Och det går ju inte .
Det är bevisat att utan dig , klarar jag ingenting .
Jag älskar dig , hjärtat , det gör jag verkligen . ♥
/ din elin


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!