I feel good

Yes, idag ska jag få träffa min Maaaaarie! Har ju inte träffat henne sen hon kom hem från Spanien. okej, det har bara gått två dagar men ändå! Jag saknar henne. Så idag ska vi åka till Farsta, jag ska leta efter ett litet sött halsband. Sen ska vi åka hem om jag inte hittar något. Så då chillar jag och min bästavän ute (: Ikväll trorja att jag och Sebbe skulle ut.. aja, vi får se. Nej, nu ska jag fixa det sista och sen dra till bussen som kommer om en halv timme! Puss på er.


HAHA! 2008..

Kommentarer
Anonym

Kan inte du ha frågestund??

2009-07-14 @ 15:00:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!