JAG ÄR LYCKLIG!

Gissa vad? jag är så j*vla glad nu, för vill ni veta varför? När jag satt och åt, kollade jag ut genom fönstret. Jag ser en grå bil som stannar utanför som liknar en väns pappas bil, och ja, från bilen stiger Winta ut!!!!! Min syster, granne, själsfrände, bästavän, livskraft, livsglädje har kommit hem till Sverigen igen! Så självklart ställer jag mitt ut i fönstert och skriker: Winta!! Så vi snackade från fönstret. Jag trodde hon skulle komma hem på onsdag, eller Hilina sa det till mig. Så gissa vem jag ska sitta och snacka med i telefonen ikväll? Jo, winta. Jag har inte varit såhär glad på riktigt länge, i'm happy. MIN WINTA IS BACK!


Winta och jag i våras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!