Kväll ..

Ja, jag har inte gjort något alls ikväll. Känns ändå väldigt skönt att bara slappat framför tvn. Imorgon ska jag ialla fall göra lite saker, ska träffa Sebastian en stund på dagen och sen blir det nog Marie som gäller! Yes, hon ska färga sitt hår... ännu mörkare! Shit, aja jag hoppas det blir asbra. Jag vill sola solarium imorgon också, fast känns väldigt onödigt nu när det är sommar.. kanske borde vänta tills den riktiga solen kommer eftersom båda jag och Marie har sagt att det ska bli massa solande då! Så ja, SOL KOM FRAM NU. Hehe aja, ska dra och tvätta bort sminket nu och sen chilla framför tvn. Nyss filade jag mina fötter och dom blev verkligen mjuuuka, so i'm fresh now! För er som ville veta det.. :$ Puss


Lite gammal bild..
Haha, men det verkar som att jag har blivit Maries häst här.. :$

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!