Kväll

hejpådej, jag mötte Marie typ vid kvart över 4 och vi chillade en stund ute. Sen behövde jag dra till Farsta, så då gjorde vi det. Köpte lite saker, allting var inte till mig, hehe bara ett par leggins som jag tänkt på att köpa ganska länge! Så de följde med hem. Haha, min familj tycker de ser "porriga" ut. Annars vet jag inte riktigt vad mer jag ska göra ikväll, skulle ju träffat Winta men hon har typ varit borta hela dagen, så tror inte vi ses idag? Aja, nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske kolla på någon film.. men jag har sett alla som jag har och ingen är speciellt bra. Jobbigt läge alltså. Får helt enkelt hitta på något. Vad ska ni göra ikväll då? Puss


Bikbok 149:-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!